1.
Respekt a slušnost
Každý má možnost vyjádřit svůj názor. Odlišnost názorů není důvodem k odsuzování
či odmítání, ale naopak k zamyšlení. Ceníme si názorové odlišnosti a obohacujeme
se z ní. Chováme se k sobě slušně, s respektem a vzájemnou úctou.
2.
Důvěryhodnost
Důvěra a čestnost je základem každého fungujícího vztahu. Neslibujeme
nesplnitelné ani sobě samým a ani klientům. Vzájemná důvěra usnadňuje a
zrychluje práci.
3.
Spolupráce
Pracujeme spolu a nikoli vedle sebe. Sdílíme cíle, informace a myšlenky.
Nenecháváme si důležité informace pro sebe. Jdeme ke společnému cíli
a jednotnému výsledku, kterým je zisk společnosti a kvalitní servis
zákazníkovi.
4.
Otevřenost
Otevřeně komunikujeme, sdělujeme si své postoje a cíle. Neskrýváme své záměry.
5.
Proaktivita
Hledáme inovativní řešení. Zlepšujeme procesy. Zkoumáme různé varianty a
nespokojíme se s polovičatostí. Domýšlíme, kdo čeká na výstupy naší práce a jak
je bude používat.
6.
Odbornost
Jsme odborníci v tom, co děláme a dále pracujeme na svém rozvoji.
7.
Samostatnost
Pracujeme samostatně a profesionálně. Známe cíle společnosti a vlastního týmu a
těmito cíli se řídíme.
8.
Odpovědnost
Jsme odpovědní za své činy. Bereme si odpovědnost za svou práci a za sebe.
Nebojíme se rozhodnutí a nebojíme se udělat chybu. Z chyb se učíme. Hlásíme se
ke společenské odpovědnosti firem.
9.
Orientace na cíl
Cokoli děláme, děláme s vědomím cíle. Víme, co je cílem. Máme tah na branku.
10.
Efektivita
Pracujeme rychle, kvalitně a účelně. Máme na paměti cíl = spokojení
„stakeholder“ (klient, akcionář, obchodní partner. Zaměstnanec společnosti i
obchodník).